Anda akan guna syiling dari baki syiling anda untuk menyertai pertandingan ini.
Anda boleh set semula markah anda sekarang dan cuba lagi.
Setelah selesai, kemajuan sekarang anda dalam pertandingan ini akan hilang dan anda perlu mula semula.
Required coins
Baki anda
Guna syiling dan menyertai
Set semula dan cuba lagi
Batal

Adakah anda pasti, adakah anda mahu keluar dari permainan?

Tidak
Ya

Ini akan memerlukan satu to be utilized.

Your Balance will be reset to STC and all your progress for the day will be lost. Are you sure you want to proceed?

Tidak
Ya

Anda sudah aktif dalam permainan lain

Adakah anda mahu menamatkan permainan itu dan melancarkan permainan ini

Tidak
Ya

Anda sudah aktif dalam permainan

Adakah anda mahu menamatkan permainan dan menetapkan semula

Tidak
Ya

Your Balance will be reset to STC and all your progress for the day will be lost. Are you sure you want to proceed?

Anda perlu to reset the balance

Required coins
Baki anda
Tidak
Ya

Anda sudah aktif dalam permainan

Adakah anda ingin menamatkan permainan, membeli tiket dan menetapkan semula

Tidak
Ya

Anda tidak mempunyai baki syiling yang mencukupi untuk pembelian

ANDA AKAN MENYERTAI KEJOHANAN FTN

Hadiah wang tunai dalam kejohanan ini akan dibayar dalam Fasttoken (FTN) secara setara

Baca lebih lanjut mengenai Fasttoken (FTN) dalam Panduan Kaedah Pembayaran Fasttoken (FTN) kami.di sini

Anda akan guna sekeping tiket dari inventori anda untuk menyertai pertandingan ini.

Jangan sertai
Saya faham, sertai

SOALAN LAZIM 

 

Pertanyaan Umum 

  • Apa itu Sosial Turnamen? 

Socialtournaments.com adalah platform perjudian sosial yang baru di mana semua pemain boleh menyertai secara percuma dan memenangi wang benar dengan bermain slot online – kami bukannya tawarkan duit kecil; tetapi jumlah hadiah bulanan melebihi $40.000! Projek ini direka khas untuk orang yang ingin mencuba permainan slot online yang sebenar dan bersaing dalam persekitaran yang selamat dengan orang lain yang berniat demikian juga. 


 

  • Siapa boleh sertai turnamen? 

Sesiapa yang berusia lebih dari 18 tahun boleh menyertai turnamen ini, dengan beberapa batasan berdasarkan lokasi anda – socialtournaments.com pada masa ini TIDAK tersedia di AS (Kentucky), UK, India, Australia, Romania, Ukraine, Antilles Belanda Idaho, Washington dan Nevada Antigua dan Barbuda dan Serbia

Sekiranya anda tinggal di tempat-tempat lain, berusia lebih dari 18 tahun dan mempunyai akaun bank atau e-wallet yang sah dengan Skrill atau Neteller, anda boleh menyertai komuniti yang semakin membesar di socialtournaments.com untuk mengambil peluang ini dan memenangi hadiah wang tunai benar! 


 

  • Adakah saya dibenarkan membuka banyak akaun dengan alamat IP yang sama? 

Peraturan socialtournaments.com melarang penggunaan beberapa akaun – keputusan ini adalah untuk memastikan persaingan sihat sebaik mungkin. 

Namun demikian, kami memahami bahawa kadangkala banyak ahli keluarga yang sama (iaitu menggunakan alamat IP yang sama) ingin bertanding dalam kejohanan kami. Untuk mengelakkan sistem menandakan akaun anda secara automatik sebagai pendua, kami nasihatkan anda untuk menghubungi kami melalui e-mel di support [at] socialtournaments.com. 


 

  • Dokumen apa yang saya perlukan untuk mengesahkan akaun saya?

Untuk memeriksa dan mengesahkan akaun anda untuk pembayaran, kami memerlukan benda-benda berikut: 

  • Bukti alamat – ini boleh termasuk bil terakhir yang ditujukan kepada anda di lokasi anda, penyata bank atau dokumen yang dikeluarkan oleh agensi awam yang menunjukkan nama dan alamat lengkap anda. Dokumen-dokumen ini perlu diisukan dalam 90 hari terakhir.
  • Tangkapan skrin e-dompet Skrill / Neteller anda untuk memastikan bahawa kami menghantar hadiah ke akaun yang betul. Sekiranya anda lebih suka kawat bank, sertakan tangkapan skrin di mana nama penuh dan nombor akaun bank anda dapat dilihat.
  • Salinan kad pengenalan, pasport atau lesen memandu anda untuk memastikan bahawa anda berusia lebih dari 18 tahun.

Sila hantarkan dokumen-dokumen ini ke kyc [at] socialtournaments.com. 


 

  • Apa yang berlaku sekiranya turnamen dibatalkan? 

Ini tidak pernah berlaku tetapi perlu diingatkan bahawa ini masih merupakan projek yang baru dan kami tengah berusaha keras untuk memastikan bahawa semuanya dalam keadaan terbaik. 

Sekiranya ia berlaku, setiap pemain akan diberitahu melalui e-mel secepat mungkin dan akan diberi penjelasan mengenai sebab-sebab di sebalik keputusan ini. Selanjutnya, kami juga akan mengadakan turnamen lain untuk menggantikan yang dibatalkan. 


 

  • Mengapakah masa yang lama diperlukan untuk mengesahkan papan pesaing? 

Salah satu keutamaan kami adalah memastikan persaingan yang adil dan bebas daripada penipuan. Untuk melakukan ini, kami menggunakan pelbagai sistem anti-tipuan yang mungkin memerlukan sedikit masa untuk mengesahkan papan pesaing. 

Selagi anda bermain dengan adil, anda tidaklah perlu risau! Berikan sedikit masa dan keputusan akan segera dipaparkan di laman web. 


 

  • Saya menang! Bilakah saya akan menerima hadiah? 

Pertama sekali, tahniah! 

Proses pembayaran biasanya memakan masa hingga 2 minggu, bermula dari saat akaun dan tempat anda di papan pesaing diperiksa dan disahkan. 

Perlu diingatkan juga bahawa kami memproses pembayaran seminggu sekali, biasanya pada hari Rabu atau Khamis – jika anda menghantar dokumen yang diperlukan dan disahkan, anda boleh harapkan untuk mendapatkan hadiah anda waktu hari-hari tersebut. 

Kami berusaha untuk menjadi secekap mungkin yang boleh dalam menghantarkan hadiah, tetapi kerana kami berurusan dengan penghantar berantarabangsa, pembayaran anda mungkin akan ditangguhkan memandangkan keadaan tertentu adalah di luar kawalan kami. 


 

  • Apakah syarat pembayaran? 

Untuk menerima hadiah anda, kami perlu memastikan bahawa anda memiliki e-wallet yang sah di Skrill atau Neteller atas nama anda! Tiada akaun yang dipinjam akan diterima. 

Syarat untuk menyertai kejohanan masih berkesan. 

Sekiranya akaun dan kaedah pembayaran anda tidak pernah disahkan sebelumnya, anda akan menerima e-mel dengan arahan tentang cara untuk meneruskan ini berdasarkan pilihan pembayaran anda: 

  • Sekiranya anda lebih suka menggunakan akaun Skrill atau Neteller anda untuk mendapatkan wang tunai, anda perlu membalas e-mel dengan tangkapan skrin e-wallet anda di mana alamat e-mel dan nama penuh anda dapat dilihat dengan jelas.
  • Sekiranya anda lebih suka menerima hadiah melalui pindahan wang melalui bank, anda perlu membalas e-mel dengan tangkapan skrin di mana akaun bank dan nama penuh anda dapat dilihat.

Anda hanya perlu memberikan dokumen ini sekali dan hanya akan diminta untuk mengulangi proses ini jika anda menukar pilihan pembayaran anda. 


 

  • Tolong! Saya telah memberikan butiran pembayaran yang salah secara tidak sengaja! Adakah saya akan kehilangan bayaran ini? 

Jangan panik! Hantarkan e-mel kepada kami secepat mungkin di support [at] socialtournaments.com dan kami akan membantu anda membetulkan sebarang kesilapan dalam butiran pembayaran anda. 


 

  • Saya menang tetapi saya tidak pernah menerima e-mel yang memberitahu saya langkah seterusnya yang perlu dibuat! Apakah yang saya boleh lakukan? 

Sebelum memikirkan benda-benda lain, pastikan anda memeriksa folder spam / fail yang tidak diingini di platform e-mel anda. Mengikuti pengalaman kami, ini menyelesaikan 90% daripada semua masalah mengenai e-mel yang hilang. 

Sekiranya anda masih tidak dapat menemuinya, anda boleh menghubungi kami di support [at] socialtournaments.com. 


 

  Kedai Turnamen Sosial 

 

  • Bagaimanakah saya boleh beli barang di kedai?

Untuk beli barang di kedai, anda menggunakan mata wang Turnamen Sosial sendiri iaitu Syiling. 


 

  • Apakah yang boleh saya beli di kedai?

Anda boleh membeli barang-barang seperti, Lootboxes, Tiket untuk Turnamen, Barang Berjenama Kami dan lain-lain yang menarik! 


 

  • Bolehkah saya mendapat pengembalian wang jika saya berubah fikiran atau tidak sengaja?

Tidak, dengan dukacitanya, ini tidak boleh dijalankan. 


 

  • Bolehkah saya membeli barang di kedai untuk rakan saya?

Tidak, anda hanya boleh menggunakan Syiling anda untuk membeli barang bagi diri sendiri. 


 

  • Adakah kedai akan dikemaskinikan dengan barang baru?

Ya! Kedai kami akan sentiasa dikemaskinikan dengan barang baru yang sempoi dan terbaru! 


 

Syiling 

 

  • Apakah itu Syiling?

Duit Syiling adalah mata wang yang digunakan dalam Turnamen Sosial untuk beli barang di kedai hebat kami! 


 

  • Bagaimana saya boleh mendapatkan duit Syiling?

Duit Syiling boleh didapati melalui misi turnamen, program log masuk harian dan ganjaran Pas Sosial. 


 

  • Bolehkah saya memberikan Syiling kepada rakan saya?

Tidak, anda hanya boleh menggunakan duit Syiling untuk beli barang di kedai 


 

  • Bolehkah saya menukar duit Syiling saya dengan wang sebenar?

Tidak, anda hanya boleh menggunakan Syiling anda di kedai Sosial Turnamen. 


 

  • Bolehkah saya membeli Syiling dengan wang benar?

Tidak, duit Syiling tidak boleh dibeli. Ia hanya boleh diperolehi menerusi pertandingan misi, program masuk harian dan pas sosial. 


 

Roda Hadiah 

 

  • Bagaimana saya dapat membuat putaran di Roda Hadiah?

Roda Hadiah boleh dibeli di Kedai kami atau diberi sebagai ganjaran melalui program log masuk Harian. 


 

  • Apakah yang boleh saya menangkan di Roda Hadiah?

Anda boleh memenangi semua hadiah termasuk tiket Tournamen, Syiling, Kotak Bertuah hingga Hadiah Tunai percuma atau Roda Hadiah yang ditingkat tarafkan. 


 

  • Bolehkah saya memberikan putaran Roda Hadiah kepada rakan?

Tidak, Roda Hadiah akan terikat dengan akaun peribadi anda dan tidak boleh diberikan kepada orang lain. 


 

  • Bolehkah saya menukar barang yang dimenangkan dengan barang lain?

Tidak, barang yang dimenangi tidak boleh ditukar dengan barang lain. 


Cabutan 

  • Apakah itu cabutan? 

Cabutan itu adalah ciri baharu yang dilancarkan buat kali pertama semasa perayaan berbayar 2 juta Euro. Sama seperti loteri, tiket yang menang akan diundi secara rawak oleh bot, dan semua orang berpeluang memenangi pelbagai hadiah daripada cabutan. 


 

  • Bagaimana untuk mendapatkan tiket cabutan? 

Anda boleh mendapatkan tiket cabutan dengan hanya log masuk dan bermain kejohanan slot. Kami akan mengumumkan kriteria untuk mendapatkan tiket cabutan melalui artikel, surat berita dan platform media sosial kami. Tidak lama lagi, anda juga boleh membeli seberapa banyak tiket cabutan yang anda mahukan di kedai untuk meningkatkan peluang anda untuk menang. 


 

  • Bilakah akan ada acara cabutan bertuah? 

Kami akan memulakan cabutan pertama untuk majlis-majlis khas, tetapi ia mungkin menjadi satu ciri untuk digunakan denganlebih kerap pada masa depan. 


  

  • Di mana boleh saya melihat tiket cabutan saya? 

Semua tiket cabutan anda akan ditunjukkan dalam Koleksi anda. Tab “Koleksi” boleh didapati di bawah menu Pas Sosial atau dengan mengklik pada Avatar anda. 


  

  • Bagaimana rupa tiket itu? 

Setiap tiket cabutan adalah unik, terdiri daripada gabungan abjad dan nombor. Nama acara akan ditulis di bawah tiket supaya anda tahu di mana hendak menggunakannya sepintas lalu. 


  

  • Bolehkah saya memenangi lebih daripada satu hadiah? 

Ya, anda boleh, jika anda bernasib baik. Lebih banyak tiket yang anda miliki, lebih tinggi peluang untuk menang. Apabila pemenang hadiah ditentukan, hanya nombor tiket yang menang dikeluarkan dari kumpulan undian. Baki tiket yang anda miliki masih akan dalam kolam lukisan. 


 

  • Bilakah cabutan undian berlaku dan di manakah saya boleh melihat keputusannya? 

Kami akan mengumumkan tarikh dan masa cabutan melalui artikel, surat berita dan platform media sosial kami. Pemain boleh menonton cabutan langsung pada Kejohanan Sosial dengan mengklik tab “Cabutan” di bar menu. Cabutan akan bermula dari hadiah peringkat terendah. Nama pengguna, nombor tiket yang menang dan hadiah yang dimenangi akan ditunjukkan dalam halaman ini. 


 

  • Bagaimanakah saya tahu jika saya memenangi sesuatu dalam undian? 

Jika anda memiliki tiket yang menang, anda akan melihat ikon trofi pada tiket yang menang dan hadiah yang dimenangi. Anda juga boleh mencari nama pengguna anda di halaman keputusan Cabutan.  

 

 

 

Sekiranya anda mempunyai pertanyaan atau kerisauan lebih lanjut, anda boleh menghubungi kami di support [at] socialtournaments.com. 

Janganlah rasa segan, kami sentiasa gembira mendengar dari pemain kami!